AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 15 AL 19 DE MAIG)

Moment d’exploració del fang i les seves possibilitats

Els d’I4 hem anat d’excursió al “Camina Descalç”a Arbúcies. Ens ha agradat molt i hem gaudit d’allò més!

Aprenem amb els agents rurals!!

Activitat d’art inspirada en el llibre “Els colors de la nostra pell” de la Karen Kats. Els alumnes de SEGON ens hem adonat que hi ha moltes tonalitats diferents de color de la pell.

Els alumnes de TERCER hem anat a Cal Cigarro de Salt a veure una granja escola on es cultiva, es produeix i es distribueix diferents productes com fruita, verdura o llet.

Els alumnes de QUART, dins del projecte de fruites i hortalisses,  hem anat a Cal Cigarro de Salt a veure una granja escola on es cultiva, es produeix i es distribueix diferents productes com fruita, verdura o llet. Allà hem visitat les instal·lacions, hem cultivat i hem vist com és d’important  per la societat consumir aquest producte.
Els alumnes de CINQUÈ hem dibuixat, a valors,  el personatges de la pel·lícula “Del revés” sobre les emocions i després hem escrit que dirien cadascun d’ells si estiguessin controlant el nostres cervell. Han sortit coses maques, coses tristes, coses divertides…