AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 7 A L’11 DE MARÇ)

A l’escola seguim prenent consciència de la igualtat de gènere, i per això aquesta setmana ho hem volgut fer visible fent diferents tallers amb els més petits.

El dimarts 8 de març ens vam aventurar a fer des de primer a sisè la caminada del Dia de la Dona. Ens ho vam passar genial, caminant, saltant, corrent i esmorzant amb tots els companys i companyes del grup de Mitjans.

A anglès a 4t hem après a fer descripcions de persones. A l’activitat final hem fet una descripció d’un amic o amiga.
In 4th level we’ve learned about describing people. In the last activity we’ve written about a friend.

Al grup de grans des de 4t fins  6è també hem gaudit de la sortida, hem fet una bona caminada, tot reivindicant el Dia Internacional de la Dona
Algunes mestres jubilades i excompanyes, ens han ajudat a muntar una exposició pel dia 8M, per reivindicar el Dia Internacional de la Dona. Hem exposat cartells i treballs fets per l’alumnat. La trobareu a l’entrada de l’escola!