AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DE L’1 AL 4 DE MARÇ)

Els infants de P4 comencen a experimentar amb el fang.

Els infants de P4 experimenten amb la pintura i amb diferents formats.

Els infants de P5 es solidaritzen.

Els nens i nenes de primer hem participat al Concurs Literari de la biblioteca Julià Cutiller.

Hem fet un conte il·lustrat  i un punt de llibre. Hem estat dos setmanes pensant les històries i els dibuixos! Estem satisfetes de l’esforç i el resultat!

Els nens i nenes de 2nA aquesta setmana hem començat el curs de natació.

Quina gran experiència i que bé ho hem passat!

Ja tenim ganes de tornar-hi!

Els nens i nenes de 3r fem activitats per vivenciar les taules de multiplicar, amb nosaltres mateixos. Ens fan raonar i pensar moltíssim!!

Aquesta setmana a 4t hem fet anàlisi de frases. La funció de cada paraula, amb formes i colors.

L’alumnat de 5è, aprenem fraccions manipulant i descobrint mitjançant reptes a l’aula!

Aquesta setmana a 6è han vingut dues professores de l’institut de LLagostera, per explicar-nos tot allò que ens preocupa de cara al pròxim curs i de l’inici a l’institut.