AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 14 AL 18 DE MARÇ)

Els infants de P3 hem treballat “EL PEIX IRISAT” de diferent maneres: explicant el conte físic, fent titelles, jugant amb la llum, creant un minimon… En ha encantat!

Els infants de P4 hem despedit l’hivern experimentant amb els cítrics: taronja, llimona i llima. Ens ho hem passat molt bé!

Les alumnes i els alumnes de 1r estem aprenent a fer anar les Beebots.
A partir de la programació d’itineraris i circuits anem fixant on és la dreta i l’esquerra i aprenem a orientar-nos millor en l’espai.

Aquesta setmana els nens i nenes de 3r s’ho han passat genial descobrint jocs de taula nous i treballant el Projecte de l’Edat Mitjana.

Els i les alumnes de 4t hem fet un treball d’investigació sobre dones formidables de la nostra història.

L’alumnat de 5è vam poder gaudir d’un taller de goalball, una experiència sensorial i inclusiva fantàstica.

L’alumnat de 6è estem treballant els esports de raqueta, ara estem gaudint del bàdminton amb diferents jocs i activitats.