AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 29 de novembre al 3 de desembre)

P3 experimentem amb macarrons

Les nenes i nens de P4 gaudim molt a psicomotricitat.

Els nens i nenes de 1rA hem treballat la descomposició del número 6 i 7 des de casa.

Els de 1rB i C hem fet pasta de sal, l’hem moldejat i l’hem pintat.

Els alumnes de 3r aquesta setmana hem començat a obrir el calendari d’hivern. Cada vegada que obrim un dia hem de realitzar un repte matemàtic, lingüístic, creatiu… Cal dir que els hi agrada molt, amb aquesta activitat veuen de reüll que s’acosten unes vacances familiars molt desitjades per a tots.

Els i les alumnes de 4t hem estat treballant les pintures de Tom Shulten i hem creat una obra inspirant-nos en el seu treball.

L’alumnat de 5è comencem practicant un esport minoritari com el bàdminton. Poc a poc anem aprenen més sobre aquest esport i com es juga. També hem fet un pla de treball sobre la violència de gènere i hem creat uns cartells reivindicatius per penjar a l’escola.

Els i les alumnes de 6è estem elaborant els nostres invents com a activitat final del projecte de medi. I estem creant els nostres curtmetratges d’animació amb l’app Toontastic.