AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 2 AL 6 DE MAIG)

Els infants de P3 hem gaudit de l’apadrinament lector amb una sessió de contes amb els infants de segon. Uns contes molt ben preparats que hem escoltat amb molta atenció. Ens ha agradat molt.

Els infants de P4 hem fet una sortida per l’entorn i ens ho hem passat molt bé. Hem acabat en el parc gaudint junts d’un dia amb molt bon temps.

A 4t hem recuperat el gimnàs! Després de les restriccions per la pandèmia, ara ja el podem utilitzar hem normalitat i n’hem gaudit molt!

L’alumnat de 5è hem anat a visitar el parc neolític de la Draga, dins del projecte que fem de la prehistòria.

Els i les alumnes de 6è, aquesta setmana, hem escoltat una xerrada del Servei d’Atenció a les Dones (SIAD) en la que ens han sensibilitzat de la diversitat sexual i de gènere. I el divendres 6 de maig hem pogut visitar les instal·lacions de l’institut de Llagostera on ex-alumnes del centre, que ara fan 1r d’ESO, ens han fet una visita per les instal·lacions i ens han explicat la seva experiència durant el seu primer curs.