AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 25 AL 29 D’ABRIL)

Els alumnes de P3 i P4 han gaudit junts d’un conte teatralitzat al pati. Amb atenció i entre riures el conte de La caputxeta ha sortit del format habitual.

Els alumnes de P5 han gaudit d’un dia de primavera al parc: jugant junts, compartint i fent pinya.

Aquesta setmana hem recuperat una activitat que no havíem pogut fer per les restriccions covid: l’apadrinament lector!

Els i les alumnes de 5è s’han estat preparant lectures i contes que ens podien agradar i han vingut a passar una tarda amb nosaltres per explicar contes i ajudar-nos a llegir.
Els esperàvem amb molta il·lusió i els hem preparat una sorpresa: un punt de llibre divertit!
També hem estat participant de les propostes i tallers d’expressió que han preparat tots els cursos de l’escola: paraulògic, còmics, contes, passa paraules, endevinalles, enigmes, contes a la foscor, haikus i fotografia matemàtica.

2n

3r

A 4t hem fet el taller “està malalt el nostre poble?” Molt interessant descobrir que el poble té bona salut!

L’alumnat de 6è estem construïnt robots, amb un nivell més alt de dificultat, amb els kit de robòtica de  Lego Mindstorms.