Tenim novetats sobre Erasmus+ !

Com ja sabeu, la nostra escola participa en el programa Erasmus + (teniu informació clicant a l’enllaç que trobareu a l’esquerra de la pàgina principal de l’escola.)

Aquestes últimes setmanes hem anat acabant de preparar el pla d’acció de l’Erasmus+. Consisteix que una mestra de l’escola, acompanyada d’una professional FEI (formadora d’Educació Inclusiva) facin una visita a un centre estranger per poder observar i recollir informació que es pugui transferir al nostre centre amb relació a l’educació inclusiva.

Després d’un procés de selecció entre els candidats presentats a la convocatòria per fer la mobilitat, ha estat seleccionada la Marta Farrerós. L’acompanyarà la FEI Sandra Lloveras.

El proper dilluns 16 de maig començaran la seva estada a l’IC de Borgosatollo a la regió de Brescia, Itàlia. I acabaran el divendres dia 20 de maig.

Scuola Primaria Don Milani Istituto Comprensivo di Borgosatollo