AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 24 D’ABRIL AL 28 D’ABRIL)

Els infants d’I3 surten a descobrir la primavera al poble.

Aquesta setmana els alumnes d’infantil hem fet els tallers de l’expressió Hem gaudit amb la música, les flors i els pigments naturals. Descobrint noves textures, materials i les seves possibilitats.

Aquesta setmana els infants de PRIMER hem fet una amanida amb verdures i fruites que hem cultivat a l’hort. Diferents tipus d’enciam, pastanaga i maduixes. Estava boníssima!!! Hem una recepta per endur a casa per si la volem tornar a fer!!

Els alumnes de SEGON hem  fet diverses activitats d’expressió oral, escrita i artística en diferents espais de l’escola. Són propostes que tots hem preparat perquè les puguin fer els altres cursos.
Setmana de l’expressió

Els nens i nenes de TERCER vàrem anar de colònies a Cassà de la Selva, a la  LaTalàia. La veritat és que ens ho vàrem passar molt bé, vàrem disfrutar  d’un entorn proper. Els alumnes van aprendre a utilitzar les brúixoles a través d’una cursa d’orientació, van estar estones llargues observant els animals, van fer una gimcana, joc de nit… I tot això ho vam arrodonir dormint amb unes tendes que feien que tot plegat fos una aventura entusiasmant.

Trobada esportiva dels alumnes de QUART de les dues escoles de Llagostera

Aquesta setmana els alumnes de CINQUÈ hem acabat de fer les exposicions de les dones artístiques que vam treballar a l’últim Pla de Treball sobre l’Art.