AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 19 AL 23 DE SETEMBRE)

Els alumnes de P3 jugant al pati… espai d’aprenentatge!

Els alumnes de P4 contiuen molt aficionats a fer trencaclosques. Els hi encanten els reptes que es van trobant.

Els alumnes de P5 aquesta setmana han acomiadat a una companya que marxa a Alemanya. Desitgem que vagi molt bé i esperem veure’t aviat!

Els nens i nenes de primer hem començat el pla de treball:
 La creativitat ens pot ajudar a descobrir i desenvolupar aprenentatges matemàtics, explorar les nostres emocions i fer créixer la nostra imaginació a l’hora d’assumir reptes i trobar solucions. Aquesta setmana a segon hem treballat des de la creativitat i la imaginació:

Els nens i nenes de tercer abans de tocar la flauta ens entrenen a bufar fluix:

L’alumnat de 4t hem començat un PDT per aprendre a organitzar-nos millor!

Aquesta setmana a 5è hem estat repassant conceptes matemàtics, mesurant el temps i calculant el cost del material escolar. Per fer-ho més fàcil, ens hem ajudat amb material manipulatiu.

A 6è, a música, treballem el control de l’aire a fi de tenir una tècnica adequada per tocar la flauta i a educació física hem començat practicant jocs esportius de velocitat.