AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 12 AL 16 DE SETEMBRE)

Els més petits de l’escola continuen amb l’adaptació: estones de rutines diàries, estones de joc compartit…

L’alumnat de P4 descobreix material nou i experimenta amb ell!

Els alumnes de P5 tornen a activar l’espai verd. Remenen terra, planten, reguen, treuen males herbes i les tiren al compostador… També aprofiten per observar i fer dibuixos al natural, i jugar entusiasmats amb el minimon de dinosaures creat pels alumnes de P5 del curs passat. Moltes gràcies!

EL POT QUE ENS UNEIX. Els nens i nenes de 1r hem portat un element natural que hem tirat dins un pot comú per fer equip. Ha sigut un moment molt especial!

Aquesta setmana a 2n comencem a iniciar el projecte d’escola, el taller de natura, la matemàtica manipulativa i les sessions de creativitat.

Els nens i nenes se 3r hem començat el curs refrescant continguts del curs Passat. Hem treballat els dobles a través de la vivenciació, la manipulació amb reglets i la simbolizació al paper.

Aquestes primeres setmanes ens coneixem més, recordem el que ja hem fet a altres cursos i ens organitzem. Hem treballat molt i ja acabem el primer pla de treball.

Els i les alumnes de 5è hem fet un punt de llibre amb aquarel·les inspirant-nos amb les obres de Paul Klee i la geometria de les seves pintures. A més a més, hem plantat un nesprer a l’hort de l’escola.

L’alumnat de 6è treballem les fraccions de manera manipulativa i a English hem fet activitats sobre la reina Elizabeth II.