AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 15 al 19 de novembre)

Les nenes i nens de P3 vivenciem i manipulem els conceptes de llarg i curt.

A P4 aprofitem els últims dies a l’hort i al jardí

A P5 treballem els números i les quantitats vivenciant i manipulant.

Sabeu què són les sorres movedisses? Doncs aquesta setmana els nens i nenes de 1r hem fet un experiment per descobrir-ho. Hem après moltes coses!

Aquesta setmana, a Educació Física, els nens i nenes de 2n hem treballat les habilitats motrius amb diferents agrupaments. Ens ho hem passat molt bé!

Amb el Pla de treball hem utilitzat el passadís de l’escola per practicar la numeració de dos en dos.  Per tal de fer-ho més vivencial, l’activitat consistia en saltar de dos en dos les línies marcades.

A 3rA aquesta setmana hem fet l’experiment de l’Arc de Sant Martí en un got. Hem creat els colors a partir de capes d’aigua amb sucre. Ha sigut molt divertit!

A 3rB hem treballat online ja que estem confinats. La veritat és que ho han fet molt bé. Al matí s’han connectat amb mitjos grups i fent Pla de Treball; a la tarda s’han connectat tots junts fent expressió oral i algun joc.

L’alumnat de 4t aprenem a mesurar el temps amb el rellotge i el calendari:

A 5è hem votat els nostres representants al Consell d’alumnes de l’Ajuntament de Llagostera.

A 6è seguim treballant el cinema al Pla de treball. Hem conegut una mica la història de l’animació a partir de les joguines òptiques que ens han deixat el museu del cinema. Hem pogut observar i manipular: el zoòtrop, el folioscopi, el taumàtrop, el cine NIC, el fenasquistoscopi i el praxinoscopi.