AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 22 AL 26 DE MAIG)

Un any més hem participat en l’exposició de flors. Hem guarnit un espai de la Biblioteca Julià Cutiller.

La Festa Major arriba a I3

Aquesta setmana a I4 ens hem preparat per l’arribada de la Festa Major, quines ganes tenim de veure ballar la Cucafeliua!!

Els alumnes de TERCER vam anar a penjar els cartells de la festa major pel poble.

Aquesta setmana els alumnes de CINQUÈ hem fet pintura impressionista imitant l’obra “El jardí de Givenchy” de Monet. Ens han sortit unes obres espectaculars!!!

Colònies a Port Aventura

Per acomiadar el curs, els alumnes de SISÈ vam anar de colònies al Delta de l’Ebre i a Port Aventura. Hem fet diferents activitats; caiac pel riu Ebre, un creuer per la desembocadura del riu l’Ebre, hem anat a un parc aventura…   Van ser un dies genial, plens d’emocions!!