AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 13 al 17 de desembre)

A P3 seguim vivenciant i manipulant treballant conceptes matemàtics. Per exemple ‘llarg i curt’, les quantitats, figures geomètriques…

Com la resta de companyes i companys de l’escola, a P4 aquest dies fem treballs manuals ambientats amb les festes nadalenques.

P5 English:

I’m a little snowman, look at me!

These are my bottoms 1, 2, 3

Els nens i nenes de 1r hem anat a la biblioteca del poble, a la biblioteca Julià Cutiller. Allà ens han explicat el conte de la “Petra” i vam dissenyar la nostra pedra. També hem après les normes de la biblioteca a través d’un joc.

2n Aquesta setmana hem acabat el projecte, quina feinada ens ha portat! Hem acabat fent la descripció d’un animal escollit.

And we sing the Bell Song with teacher Mariona.

Els nens i nenes de 3r hem sortit al bosc a conèixer detalls sobre la vida de l’esquirol al nostre entorn. Ara ja sabem si els nostres boscos es troben en bon estat per poder trobar aquest mamífer tant simpàtic.

Els i les alumnes de 4t hem estat fent classes d’Educació Física molt especials! Alguns companys i companyes ens han preparat classes de taekwondo, R.M.A (defensa personal) i Jiu jitsu amb catana. Ens ho hem passat bomba!

L’alumnat de 5è hem anat a fer un taller de tinta vegetal a la Casa de les Vídues fet per la Lourdes Ral. Hem visitat l’exposició i hem experimentat amb flors i plantes per crear ceres de pintura vegetal. Una experiència genial!

L’alumnat de 6è hem rebut la dotació de Chromebooks del Departament d’Educació en el marc del  Pla d’Educació digital de Catalunya. Això ens permetrà seguir millorant en la competència digital i facilitar l’assoliment de les altres competències. D’altra banda, també hem participat a la campanya solidària 1origami1euro. La fundació MGC intercanvia grues de paper per euros que van destinats a “La Marató” de TV3. Hem realitzat 132 grues, que suposen 132 euros per col·laborar-hi.

El claustre de l’escola segueix amb les formacions que estem fent aquest curs. ‘Jocs de taula’, ‘Matemàtiques’, ‘Escoltem com parlen’ i ‘Estratègia digital de centre’.