AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 5 AL 9 DE SETEMBRE)

Els més petits de l’escola comencen una nova etapa amb una adaptació positiva i tranquil·la.

Els alumnes de P4 han començat un nou curs molt engrescats.

Els alumnes de P5 comencen amb energia i amb una bona dinàmica.

Els nens i nenes de primer fem el nostre quadre conjuntament per penjar a l’aula!!! Cadascú fa el seu petit dibuix!!! Ens ha quedat molt bonic!

A 2n ens retrobem amb molta il·lusió i energia, després de les vacances d’estiu.
Aquesta setmana hem fet una dinàmica de grup i les propostes noves del pla de treball

El primer dia d’escola els nens i nenes de 3r, per retrobar-nos amb ganes, hem realitzat dues dinàmiques de grup: dinàmica de la teranyina per explicar coses de l’estiu i encreuats amb els nostres noms. Ens ha agradat molt!!

L’alumnat de 4t hem arribat a l’escola i amb els reglets fem operacions amb imatges de l’estiu!

Els i les alumnes de 5è hem fet escriptura creativa en parelles utilitzant el joc de taula “Dixit” i les seves targetes d’imatges surrealistes. També hem començat a fer algunes primeres dinàmiques de grup.

Aquests primers dies l’alumnat de 6è hem estat organitzant-nos, fent dinàmiques d’aula i hem començat a fer els primers treballs en grup.