Primera jornada Projecte Pati

Ahir dissabte 8 d’octubre, va tenir lloc la primera jornada de treball del Projecte Pati amb les famílies, alumnes i mestres de l’escola.

Vam començar a les 10 del matí distribuint les tasques que havíem de realitzar.

Hem restaurat els jocs del terra i les línies de la pista de volei, hem pintat jocs nous, hem instal·lat un rocòdrom, dues pissarretes, una cistella de bàsquet, hem pintat pneumàtics per crear jardineres i papereres de reciclatge, fins i tot hem creat una cuineta!!

Però sobretot hem gaudit d’un dia meravellós tots plegats!

A les 14h hem parat per dinar i agafar forces i la jornada s’ha allargat fins al vespre!

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració i implicació en aquest projecte.

To be continued….

Feu clic per veure les fotos de la jornada de treball

1. Cris Rosa

Me parece genial este proyecto; era necesario así que me alegra mucho que se haya tomado la decisión y que se haya puesto manos a la obra! He tenido mucho trabajo durante este comienzo de curso por lo que no podía comprometerme en esta primera jornada pero para otra ocasión me encantaría participar en este gran proyecto y aportar mi granito de arena. Os felicito a todos los implicados!

2. Montse

Ens ha agradat molt participar-hi. És la nostra primera relació amb un projecte d’escola i la experiència ha estat molt positiva. Molt bon ambient, bona coordinació i tothom molt cooperatiu. Repetirem!

3. Marian

Fue un día estupendo. Para mí lo más importante es poder inculcar a mis hijas los valores de cooperación y trabajo en equipo. Además creo que cuando participan en actividades de mejora en el colegio, ellas captan que han de cuidarlo y quererlo. Nos lo pasamos genial!