XIIè C​ertamen N​acional I​nfantil i J​uvenil de L​ectura en V​eu A​lta.

Aquest curs, els nens i nenes de Cicle Superior (5è i 6è), han participat ​en el XIIè C​ertamen N​acional I​nfantil i J​uvenil de L​ectura en V​eu A​lta.

Durant aquestes últimes setmanes, hem dut a terme un procés de selecció.Tots els alumnes ha​n preparat​ una lectura. Aquesta lectura,​ l’han​llegit​ davant de tots els companys de la classe i​  davant d’un jurat ( Esperança, mestra d’Ed Especial, Victòria, Cap d’Estudis i Sònia, directora).

​De cada curs, s’han triat dos alumnes. És a dir, un total de 8 alumnes del cicle superior.

El següent procés de selección s’ha dut a terme al menjador de l’escola. Tots els nens i nenes del cicle han assistit a la lectura dels 8 seleccionats.

El jurat en va triar 4: el Marcel, la Gemma, el Marc i l’Ainhoa.

Uns dies més tard, els 4 seleccionats van haver de llegir els seus textos davant dels seus companys de cicle al teatre de l’Avenç. El jurat va escollir el finalista i el semifinalista que ens representarien finalment al Certamen de Lectura en Veu Alta el dia 13 d’abril a la Blume d’Esplugues.

El finalista va ser el Marcel de 6è ​i la suplent l’Ainhoa de 5è. ​

​Ahir dia 13 d’abril es va celebrar a la Blume el Certamen amb tots els finalistes de la zona del Baix LLobregat.

Hi van assistir el finalista amb els seus pares, el tutor Josep Florenza a més de la impulsora del concurs a l’escola, Sílvia Padreny i la directora Sònia Benito. El Marcel, com a finalista, va representar a la nostra escola i estem molt orgullosos de la seva representació.

​Felicitar a tots els nens i nenes de 5è i 6è per la seva participació i dedicació. ​