El proper curs, 2017-18, s’obrirà una 2a línia d’Educació Infantil-EI3, a l’escola Isidre Martí

El Departament d’Ensenyament atén les demandes d’una vintena de famílies que havien quedat fora de la 1a i 2a opció d’escola pública.El Departament d’Ensenyament ha confirmat a l’Ajuntament que el proper curs s’obrirà una 2a línia d’Educació Infantil 3 (EI3) a l’escola Isidre Martí, del barri Centre, per escolaritzar els infants de la vintena de famílies d’Esplugues que s’havien quedat sense la primera i segona opció en la seva elecció de centre escolar per als seus fills i filles.

Amb aquesta decisió s’atén la demanda feta per les famílies dels barris del Centre, la Plana i Can Clota, que havien quedat fora de la 1a i 2a opció d’escola pública per als seus fills. La setmana passada, l’Ajuntament va fer una declaració institucional en el plenari municipal de suport a les famílies afectades en què se sol·licitava al Departament d’Ensenyament de la Generalitat que es resolgués el problema i obrís una segona línia de P3 en una escola del mateix entorn del centre de la ciutat.