Musical participatiu És dissabte!

Benvolgudes famílies,

Aquest any l’alumnat de 3r i 4t ha viscut una experiència única, ha participat al musical participatiu “És dissabte”. Tot un musical amb música en directe i actors professionals, a més a més la nostra alumna Noa Daza ha fet de solista dins de l’espectacle!

El musical és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. En aquesta activitat hem pogut aprendre moltes cançons, unes coreografies per a cada cançó i hem fet una feina molt bona d’expressió corporal.

Felicitats a tots i totes ha sigut un èxit!