Interpretar instruccions

Els alumnes de 4t hem fet una pràctica de comprensió escrita i un treball molt competencial: saber interpretar unes instruccions. L’escola ha comprat una prestatgeria per la classe i l’hem muntat nosaltres.

De primer  volíem fer-ho  per intuïció, però després ja hem tingut cura de seguir els passos indicats, sinó no es podia muntar. Ens hem anat distribuint les tasques per poder participar tots. Ha estat una molt bona experiència.

1. Test de nivelacion

Aprender a trabajar en equipo y distribuir las tareas de manera eficiente es una habilidad valiosa para la vida. Sin duda, estas experiencias prácticas son las que realmente dejan una impresión duradera en el aprendizaje de los estudiantes. ¡Bien hecho!