Halloween Crafts

Tot i que ja ha passat una setmana, a l’escola Isidre Martí volem recordar la festivitat anglosaxona de Halloween i és que l’alumnat de cicle mitjà i superior ens ha captivat amb les manualitats de temàtica carbassera que es van realitzar al llarg dels dies de pont.

A 3r vam proposar fer bats, uns ratpenats divertits i creatius com podreu comprovar.

A 4t són fans de les spiders… i en tenim de tota mena, peludes i tot.

A 5è hem trobat amics i amigues de les bruixes i mireu quines witches han creat.

A 6è ens han meravellat i espantat amb les haunted pumpkin houses… espectaculars!! 😁

Cada grup ha tingut una guanyadora i des de l’escola felicitem a tothom per l’alt nivell de les creacions. Congratulations, thanks for your participation and Happy Halloween… we’ll be back next year!!