DENIP 2019

Avui hem celebrat el DENIP, Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Aquest curs, a l’escola, treballem el projecte “Estima la Terra: petits gestos, grans canvis”. Per això aquest curs la festa l’hem centrat en el respecte i la pau per la natura i el medi ambient.
Hem fet un gran mural amb el fons marí blau però contaminat amb diferents deixalles, que hem anat traient i les hem dipositat en el seu contenidor. (groc, verd, gris, blau o a la deixalleria) i ho hem anat canviant per cada animal de cada classe.
El resultat ha estat un paisatge net, sense contaminació i amb la presència de la vida animal.
A dalt hem anat enganxant les lletres que cada classe ha preparat amb el missatge: ESTIMEM LA TERRA.
Després els alumnes de 6è han llegit un manifest per la pau i el medi ambient.
També ha actuat la Coral ISIDRE MARTÍ i hem finalitzat l’acte cantant una rumba del reciclatge.
Podeu veure més fotos a: