1ª Trobada Escola Garbí-Isidre Martí

Durant aquest primer trimestre, els alumnes de 4t de Primària farem un projecte amb els alumnes de 4t de l’Escola Garbí.

El projecte consisteix en dissenyar un hort al pati de la nostra l’escola.

En la primera sessió, que va ser dilluns 16 d’Octubre, un grup de nens de l’escola Garbí van venir a l’Escola per treballar amb el grup de 4tA i el grup de 4tB van anar a l’escola Garbí.

El grup de 4tA han rebut al grup d’alumnes de l’Escola Garbí. Quan hem arribat els estàvem esperant, teníem moltes ganes de conèixer-los! Hem fet 7 grups i ens hem presentat, després els hi hem ensenyat la nostra escola. A les 11 hem anat al pati a esmorzar i jugar una estona i a les 11,30 hem anat a les aules a començar a fer el plànol de com podria ser l’hort que volem dissenyar al pati.

El grup de 4tB han arribat a l’Escola Garbí sobre les 9,30 on ens estaven esperant. Ens hem distribuït en 7 grups i ens han ensenyat la seva l’escola. Després hem anat al camp d’esports i hem esmorzat i jugat tots plegats. Després hem anat al menjador on hem començat a dissenyar com podria ser el nostre hort.

Ens ha agradat molt l’experiència, tenim moltes ganes de fer la segona trobada, que serà el 30 d’Octubre.

Aquí podeu veure les fotos de la primera sessió de treball.