Pràctica de laboratori de sisè.

 

Els infants de sisè hem aprofundit en el tema relacionat amb la reproducció de les plantes.

Dins l’espai laboratori de ciències hem disseccionat flors de lliri de l’espècie “Lilium bulbiferum” per tal de reconèixer les seves parts i relacionar-les amb el continguts treballats.

Ha estat molt interessant i divertit!

            

Fulles de tardor!!!

Ha arribat la tardor i els infants de 5è ho celebrem amb la creació col·laborativa d’un mural que ens ha permès treballar continguts de Medi (les diferents formes de les fulles, les seves parts, l’anvers i el revers…), però també de Matemàtiques (simetries i descomposicions) i tot des de l’àrea de Visual i Plàstica on vam aplicar la tècnica del collage amb criteri d’expansió. Què us sembla???

Tracker emocional a 3r

Hola famílies!

L’aula de 3r ha iniciat l’octubre incorporant al nostre dia a dia de l’aula el tracker emocional. Els infants pinten cada matí la part del dibuix corresponent amb el color associat amb l’emoció i després expliquem com ens sentim aquell dia. Els agrada molt poder expressar-se i compartir sentiments.

INICIEM ELS RACONS A 4T!

Hola followers!

Els petits mestres de 4t hem començat a treballar de valent! Com ja sabeu posem en pràctica les mates treballant per racons. Voleu que us recordem en què consisteix?

  1. Treball en grups reduïts.
  2. Treball vivencial de continguts de l’àrea.
  3. Treball autònom.
  4. Treball multinivell.                                                                                                                                                                        Pròximament més novetats!!!

ADAPTACIÓ EI4

Famílies !!!

Hem començat un nou curs, i tot i que encara ens estem adaptant a l’escola, ja hem realitzat algunes activitats molt divertides al pati i a la classe.

Ens agrada jugar al pati, fer racons de joc i descobrir coses noves experimentant i dibuixant.

Us deixem un recull de fotos d’algunes activitats que hem fet durant aquest mes de Setembre esperem que us agradi molt.

 

Ens presentem!

Els infants de 5è aquests primers dies hem estat ben enfeinats… Hem estat reflexionat sobre com som tots i cadascun de nosaltres -amb els nostres defectes i les nostres virtuts- i hem elaborat acròstics amb els nostres noms i paraules que ens descriuen.  Ens voleu conèixer? Mireu, mireu!!!

 

Adaptació EI3

Benvolgudes famílies d’EI3,

Gairebé hem superat la primera setmana d’adaptació i volem compartir amb vosaltres els moments que estem compartint amb els vostres fills i filles.

Durant aquests dies anirem afegint més fotos als àlbums.

Esperem que us agradin!!!

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotos:

         

PLA ORGANITZACIÓ 21-22

Bon dia i bon curs 21-22.

Tot i que he fet una presentació per Bynapp, aprofito per saludar a tota la comunitat de l’escola Isidre Martí, sóc Francesc Niella, nou director de l’escola.

A continuació deixem en format resum 10 punts importants sobre el Pla d’Organització 21-22. És informació bàsica i essencial que posteriorment quedarà ampliada en el pla d’organització penjat a la web.

  1. INTRODUCCIÓ: El pla d’organització formarà part de la programació anual de centre i és un document consultable per les famílies.

2. PRINCIPIS BÀSICSGrups de convivència estables: Es manté la proposta organitzativa en grups estables. Aquest curs no es necessari mantenir la distància física de seguretat de 1,5 metres. Higiene de mans: En el cas dels infants es requereix el rentat de mans a l’arribada i sortida del centre, abans i després dels àpats, abans i després d’anar al lavabo i abans i després de l’esbarjo. Mascareta: A infantil NO és obligatòria, però es recomana portar-la als trajectes d’entrada i sortida del centre i a primària és obligatòria; la mesura és susceptible de canvis al llarg del curs segons l’evolució de la pandèmia.

3. REQUISITS D’ACCÉS : Per poder accedir al centre cal no tenir símptomes compatibles amb la Covid 19 o amb qualsevol altre quadre infecciós.  No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 10 dies anteriors.

4. VENTILACIÓ / DESINFECCIÓ: La ventilació és una de les principals mesures de prevenció en espais interiors. La nova evidència mostra que la via de transmissió a través de les superfícies és molt menys rellevant del que s’havia considerat. La neteja i desinfecció s’ha de fer amb una periodicitat diària al final de la jornada.

5. GESTIÓ CASOS: Funcionarà igual que el curs passat on hi haurà un protocol de gestió de casos Covid-19. Inclourà un espai d’aïllament i es contactarà amb la família per tal que vinguin a recollir a l’infant.  La família haurà de contactar amb el CAP de referència i fer les actuacions necessàries. Si es decideix realitzar una PCR, l’infant i la família amb qui conviu hauran d’estar en aïllament al domicili fins conèixer-ne el resultat.

6. MENJADOR: L’empresa responsable (Teno) té els seus propis protocols, però en línies generals segueixen les directrius que marca el centre pel que fa a grups estables, distàncies, neteja de mans i ús de mascareta. Hi haurà més informació del servei de menjador en els propers dies.

7. PATIS: Es mantenen els patis sectoritzats i l’alumnat dins del grup estable no cal que faci ús de la mascareta. El nivell de sí n’haurà de fer ús ja que compartiran espai d’esbarjo.

8. ENTRADES I SORTIDES: Per saber la porta d’entrada i sortida del vostre fill/a, recomanem consultar el punt 4.3 proposta d’horaris i accessos (pàgines 13 a 16).

NIVELL HORARI
I3 8.50h-16.20h I3A     –     9-16.30h  I3B
I4 9-16.30h
I5 8.50-16.20h
1r 8.50-16.20h
2n 8.50-16.20h
3r 8.55h-16.25h
4t 8.55-16.25h
9-16.30h
9-16.30h

 

9. FAMÍLIES AL CENTRE: Al llarg del procés d’adaptació a EI3 (del 13 al 17 de setembre) les famílies dels infants poden acompanyar-los a l’aula seguint, això sí, les mesures de seguretat, distància i rentat de mans. Pel que fa a les reunions amb els docents i l’atenció a les famílies seguiran sent preferentment virtuals o per via telefònica.

10. ORGANITZACIÓ PEDAGÒGICA I CONFINAMENT: En cas de grup confinat, les mestres del cicle tenen protocols establerts sobre com funcionar en mode ‘virtual’. L’alumnat i les famílies seran degudament informades a les reunions d’inici de curs.