Letters Exchange / intercanvi de cartes

Bon dia,

Avui us volem parlar d’un projecte d’intercanvi de cartes real i comunicatiu entre l’alumnat de la nostra escola de 4t, 5è i 6è i l’escola Ignasi Melé (@escolaignasimele) de Tossa de Mar.

El projecte es porta a terme des de fa uns cursos i consisteix en intercanviar informació sobre gustos, mascotes, l’escola… i fer-ho en una carta manuscrita que ens arriba per correu. Per la nostra part ens ha ajudat molt de cara a la preparació de la prova escrita de les competències bàsiques i hem fet escrits reals amb sentit comunicatiu.

La part més interessant de tot plegat és rebre les cartes i comprovar com són els nostres ‘penfriends’  de Tossa i quines són les seves aficions.

La setmana passada vam llegir les seves cartes i ens han inclòs detallets i manualitats molt maques. Us adjuntem unes imatges de l’alumnat de sisè.

Thank you Ignasi Melé, molts records dels vostres amics a distància de l’Isidre!