SANT JORDI 2023

El dilluns 24 d’abril l’escola va celebrar la tradicional Diada de Sant Jordi. Durant el matí els nens i nenes van estar realitzant diferents tallers i a la tarda ens vam reunit tots i totes al pati de l’escola per fer l’entrega dels premis literaris i de fotografia matemàtica. També es va fer una dansa a EI5 anomenada “Diu la llegenda” i el tradicional Ball de bastons a 6è. Ho van fer molt bé!

Volem agraïr a tot l’alumnat el seu esforç tant en les produccions literàries com en el concurs de fotografia matemàtica i en les manualitats tant originals que van fer mitjançant el concurs de l’AFA.

Tots i totes vam poder gaudir d’una Diada de Sant Jordi, malgrat els problemes tècnics de megafonia.

Us deixem un vídeo de la Diada!

Vídeo Sant Jordi