Un desembre molt entretingut

Benvolgudes famílies,

Amb aquesta entrada acomiadem el trimestre i l’any. És per això que volem compartir amb vosaltres algunes de les activitats que hem dut a terme durant el mes de desembre, el qual ha estat ple d’emocions i nervis!

Com ja sabeu, des de l’inici d’aquest mes hem estat descobrint quin missatge ens esperava cada dia del Calendari d’Advent. Tots i cadascú d’aquests missatges ens han dut a realitzar dinàmiques cooperatives i col·laboratives; totes les hem hagut de fer de manera conjunta! Ens han agradat molt i estàvem molt emocionats per quan tocava obrir el nostre dia.

També, com ja som uns grans escriptors i escriptores i hem volgut felicitar-vos les festes d’una manera especial i, per això, hem creat una felicitació de Nadal i l’hem portat nosaltres mateixos a la bústia de correus! És molt emocionant poder fer-vos una sorpresa!

Per últim, l’última setmana hem gaudit de la presència del Tió a l’escola, l’hem posat tal quantitat de menjar que ha crescut tant com per cagar-nos uns regals genials. Ah! I el vam anar a buscar al parc del costat de l’escola, va ser un dia molt entretingut!

Aprofitem doncs, per desitjar-vos unes BONES FESTES, plenes de diversió i salut!

Cuideu-vos molt i agafeu moltes forces per la tornada, perquè el CIRC ens estarà esperant!!

Mª Carme i María