SORTIDA MUSEU PICASSO.

HOLA FOLLOWERS!

Els i les alumnes de 6è vam anar a visitar el museu Picasso. Durant la visita vam observar i analitzar diferents obres relacionades amb el retrat i l’autoretrat. Teníem moltes coses a dir sobre les obres, ja que vam poder connectar amb els continguts treballats a l’escola des de l’àmbit artístic.

Després, d’aquesta visita guiada, ens vam posar a la pell de Pablo Picasso i vam realitzar un retrat i autoretrat amb l’ajuda dels nostres companys/es.

Aquí teniu una petita mostra de l’observació de les obres i de l’activitat dinamitzada.

6è.