Santa Cecília 2017

Avui hem celebrat a l’escola Santa Cecília, la Patrona de la Música, amb un mini concert realitzat pels alumnes que toquen algun instrument fora de l’escola i ens han interpretat unes peces musicals.

Inés de 2nA la trompeta, Biel de 2nA i Julianna de 5è A la guitarra elèctrica, Saül de 2nA,Laura de 4tB,Brunna A de 4tA,Lisa de 5èB el piano, , Clara i Bereniç de 5èA i Marcel de 5èB el clarinet, Maria G de 5èB el saxo, Conjunt musical els alumnes de 5è (saxo i clarinet), Grup de Coral Isidre Martí, Grup de Sensibilització Musical.

VOLEM FELICITAR A CADASCÚ D’ELLS PEL GRAN ESFORÇ I DEDICACIÓ. HAN FET UNA GRAN ACTUACIÓ

Us deixem l’enllaç on podreu accedir a les fotos i videos.