Sant Jordi 2024

Bon dia famílies,

Sí, Sant Jordi ja és aquí i a l’escola el vam celebrar com mai el passat dimarts. Hi va haver tallers al matí, activitats relacionades amb la lectura i una visita d’allò més interessant a les paradetes de la plaça Catalunya on fins i tot vam poder llegir fragments de llibres per tota l’audiència present.

I a la tarda, el lliurament de premis del concurs literari, dibuix artístic i fotografia matemàtica. Va ser un acte bonic i amb molts premiats/des. També hi va haver moments pel ball, el patatuf a EI5 i el ball de bastons de 6è, tradició que no pot faltar a l’Isidre, fins i tot es va improvisar una sardana amb l’alumnat de 2n cicle al ritme del coti per coti… 🙂

No ens volem oblidar de la manualitat de l’afa de temàtica Sant Jordi on hi va haver una alta participació de tots els cicles, gràcies per fer-ho possible.

En aquest article hi trobareu un enllaç a un padlet que conté les obres guanyadores per fer una bona lectura. I també podreu veure un vídeo amb imatges dels guanyadors i guanyadores dels diferents premis.

Cliqueu aquí per veure el vídeo de la Diada de Sant Jordi

Gaudiu-ne i felicitar al nostre alumnat per haver participat un any més de la festa de Sant Jordi, fins la propera!!

Cliqueu a la imatge per veure el padlet de Sant Jordi