Sant Jordi 2022

Bon dia famílies,

Tot i que han passat uns dies, us volem fer arribar el recull d’expressions escrites del nostre alumnat. Són els Jocs Florals sant Jordi 2022 i en ells trobareu gran varietat i diversitat de contes, poemes, narracions, cal·ligrames, acròstics, rodolins…

Aprofitem per felicitar la participació ja que els docents ho hem tingut difícil per triar guanyadors/es.

A la mateixa tarda del dia 22, també es van entregar els premis de les manualitats de Sant Jordi organitzat per l’afa. Gràcies de nou per la increïble participació amb prop de 160 manualitats a tota l’escola.

No podem deixar de comentar que els premis dels Jocs Florals eren una fullola gravada de manera digital amb col·laboració amb l’Esplulab. Una tasca que ha portat a terme l’alumnat de 5è.

Hi posem unes imatges i adjuntem el document resum amb els guanyadors/es dels jocs florals 2022! Bona lectura!!

Jocs Florals Sant Jordi 2022