REPTES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i nenes d’Educació Infantil i les seves famílies no paren de fer coses.

Ja sabeu que cada setmana les mestres els proposen un parell de reptes, i mireu, aquests són els últims que han fet:

Ciqueu a sobre els dibuixos per veure totes les fotos i videos

Repte 12: La meva mascota

Molts nens i nenes tenen una mascota a casa seva i aquests dies han passat molta estona amb elles.

Les mascotes estan contentes d’estar acompanyades les 24 hores del dia i els nens han descobert coses que no sabíen d’elles.

Alguns nens i nenes no en tenen, però ens han explicat quina mascota els agradaria tenir o com els agrada jugar amb la mascota dels seus avis o tiets.

Repte 13: Pal de Pluja

Fa molta calor i les mestres ens han donat instruccions per a poder fer el nostre propi pal de pluja i tot i que no plourà, només sentir el so ja ens farà estar una mica més fresquets

Repte 14: Circuit de psicomotricitat

Hem fet una mica d’esport a casa, muntant uns circuits divertidíssims per pujar, baixar, saltar…

Repte 15: Explica’ns un conte

Al llarg d’aquestes setmanes les mestres ens han explicat alguns contes.

Ara ens ha tocat a nosaltres explicar-ne. I entre tots hem creat una carpeta plena de contes per a poder-ne escoltar un cada dia.

Repte 16: Fem un salt!!

La mestra de psicomotricitat i educació física ens va proposar a tota l’escola que saltessim per a poder agrair la feina que estan fent un munt d’herois per a combatre la covid-19 i assegurar que tots nosaltres estiguem bé.

Repte 17: La Recepta

Ens hem convertit en uns cuiners fantàstics, mireu quines receptes que hem preparat.

Repte 18: Per la finestra

Hem preparat unes garlandes ben xules per penjar a les finestres i als balcons de casa nostra i després hem sortit a  mirar que hi veiem des de la finestra o el balcó de casa.