Participació famílies

Aquest any la intervenció de les famílies a l’escola s’ha vist limitada per la situació actual, però no per això ha deixat d’estar present! Les famílies d’EI5 han tingut una iniciativa que ha estat molt ben acollida per l’escola i es tracta de compartir un vídeo amb els infants, en el qual expliquen quina és l’activitat que volen que facin, explicat per ells/es mateixos.

En aquesta ocasió la Sonia, la mare de l’Emma, ens ha proposat crear una postal d’un arbre de Nadal fet amb oueres! Els ha fet molta il·lusió veure als seus familiars pariticipar en activitats d’escola.

Famílies, moltes gràcies per la vostra implicació! En aquesta entrada anirem afegint les activitats que vulgueu compartir amb nosaltres en un futur.