Nou rètol d’escola

Bon dia a tothom!

Ho vam avançar per twitter el passat divendres i és que l’escola disposa d’un nou rètol ubicat on estava l’anterior, al carrer Església.

L’antic rètol estava força malmés i tenia les sigles CEIP ( centre d’educació infantil i primària) que estan en desús des de fa força anys. Així doncs, tocava renovar i ho hem fet amb aquesta tipologia de lletres, que esperem que us agradin tant com a nosaltres.

Les lletres les teniem preparades al centre des de feia força temps i això ha permés poder fer algunes de les imatges que adjuntem en aquest article. Ens va fer especial il·lusió la visita dels nostres ex-docents ( i directors/es) jubilats. Com bé sabeu , el nostre alumnat també es va fer les fotos de grup del curs passat amb elles. I ara, doncs ja les tenim on toca, ubicades a la paret i amb ganes que hi siguin al llarg de molts anys.

Agraïm la col·laboració econòmica de l’afa i la col·locació de les lletres a càrrec del nostre ajuntament, l’escola llueix una mica millor a partir d’avui.

Us convidem a veure’l en directe!