La Festa de la CASTANYADA

A Ed. infantil portem uns quants dies preparant la festa de la Castanyada.

Un dia vam sortir per Esplugues a buscar a la Maria Castanyera, que s’havia perdut buscant la nostra escola.

Quan la vam trobar ens va explicar que ja estava cansada de fer castanyes i que aquest any se n’anava de vacances a Hawaii. Per això el dia de la festa ella no ens couria les castanyes.

Per sort ens va enviar una carta explicant-nos de quina manera les podíem coure a casa.

Vam escriure la nostra recepta per fer panellets i el dilluns els nens i nenes de sisè van venir a les nostres aules per ajudar-nos a fer-los.

La veritat és que ens van quedar deliciosos! I aquest matí per agrair-los l’ajuda els n’hem portat per esmorzar.

A més a més hem voltat per l’escola per veure les exposicions de moniatos disfressats, les criatures terrorífiques i les cases encantades. Guau!! Els nens i nenes de primària fan coses espectaculars!!

I per acabar avui hem celebrat la festa tots plegats al pati de l’escola.

Hem cantat i ballat el Rap de la Castanya i després hem berenat castanyes que les famílies ens havien cuit a casa amb els consells de la Maria.

Voleu veure tot el que hem fet? (cliqueu sobre la imatge)