LA CASTANYADA

Aquesta setmana els nens i nenes d’Ed. Infantil hem gaudit de la festa de la castanyada amb diverses activitats.

El dijous els nostres companys i companyes de Cicle Superior van venir a les aules d’Ed. Infantil per ajudar-nos a elaborar els panellets.

Divendres al matí vam baixar al Parc dels Torrents i allà ens hi esperava la Marieta, que és la néta de la Maria la Castanyera.

La Marieta havia perdut el gat de la iaia i la vam ajudar a buscar-lo, però en Marrameu és molt ràpid i s’amaga molt bé.

Abans de la festa de la tarda vam crear un petit comité que es va passejar per l’escola per convidar a tota la comunitat escolar a la festa de la tarda, les cuineres, les monitores de menjador, el Manel, la Imma, el Francesc, la Victòria…

I per la tarda vam celebrar amb tota l’escola la festa de la Castanyada, ballant la “Rumba de les Castanyes “, menjant castanyes i bebent suc amb porró.