Extraescolars curs 2018-19

Recordem que el termini d’inscripció per a les activitats extraescolars 2018-2019 ja està obert, i que poden passar per la finestreta del AFA per formalitzar la inscripció. Els adjuntem la informació referent a les mateixes.

Per solucionar qualsevol dubte respecte al desenvolupament o contingut de l’activitat podeu consultar la pàgina web de l’empresa que la imparteix. Com sempre, també disposen de la possibilitat de realitzar una classe de prova.

El preu de l’activitat és per a socis del AFA, ja que només els socis poden inscriure’s a les activitats extraescolars.

Si hi ha qualsevol canvi respecte a les condicions ofertes, o si l’activitat no pogués realitzar-se per no arribar al nombre mínim d’alumnes, els avisarem amb la major celeritat possible.

Salutacions,

AFA

Podeu consultar els horaris i el llistat d’activitats a:

HORARIS ACTIVITATS CURS 18-19