Excursions i sortida de sisè

A continuació, podeu veure una mostra de les dues excursions i sortida que hem fet al llarg del curs els alumnes de sisè:

1.Excursió a la casa de les abelles: On van observar una colònia d’abelles, com viuen i les diferents etapes de creixement. També van aprendre el procés d’extracció de la mel, la filtració i envasat de mel sense deixar de banda la importància de les abelles pel seu hàbitat i pel món.

2.Visita al museu de les matemàtiques i gimcana matemàtica pel parc de can mercader. Als alumnes aquesta excursió se’ls va fer curta perquè no vam poder investigar i experimentar suficient al museu

.3. Som científics. Excursió on van repassar continguts treballats a classe com: el magnetisme, la densitat, les forces i petita introducció als volcans, entre altres aspectes. Van gaudir molt en aquesta excursió i van estar unes tres hores experimentant.