Entrega de premis Sant Jordi – Fundació Antoni Planells

Aquesta tarda hem fet l’entrega de premis de premis del concurs de dibuix de Sant Jordi.

Tots els cursos havien presentat un dibuix relacionat amb la festa de Sant Jordi o bé amb el tema dels musicals.

Per escollir un dibuix de cada curs el jurat, format per un representant de cada cicle, ho ha tingut molt difícil ja que tots els dibuixos eren preciosos.

Els dibuixos guanyadors han sigut:

I els guanyadors/es són:

Aquest concurs de dibuix està apadrinat per la Fundació Antoni Planells. Aquesta fundació ha col·laborat amb l’escola perquè puguem comprar diferents materials de plàstica. La Mireia ha vingut en representació de la Fundació i ha fet l’entrega d’uns diplomes on acredita que heu guanyat el Concurs de dibuix.

Gràcies a la Mireia per venir a entregar els diplomes, a la Fundació Antoni Planells pel premi i gràcies a tots i totes per participar en el concurs.

Aquí teniu més fotos de l’acte d’aquesta tarda.

Bon cap de setmana!