El llibre de les receptes EI4

Hola famílies!

Volem fer-vos arribar tota la feina que realitzeu a casa amb els vostres fills i filles i compartir-la amb la resta de famílies!

Aquesta és una activitat que fomenta l’expressió oral dels nostres nens i nenes davant dels deus companys/es on: els fem pensar que cal parlar de manera entenedora i clara, per a que ens escoltin i entenguin bé; hem de ser escoltats, per tant, requereix del respecte del grup-classe; i els fa reflexionar i pensar sobre una experiència passada per reproduir-la en el present. A més, també els fa pensar com volen portar l’experiència de casa a l’escola (mitjançant fotografies o dibuixos) i propicia que desenvolupin les habilitats manulas i el treball de la lectoescriptura. Tot aquests passos, comporten una sèrie d’aprenentatges que van adquirint en el seu dia a dia i a mesura que comparteixen i intercanvien fets i experiències amb la resta dels seus iguals.

Els infants estan encantats d’empotar-se aquest llibre de les receptes per fer-ho amb vosaltres a casa  i després portar-ho a classe per ensenyar-li als seus amics i amigues, es mostren molt motivats! Estem encantades amb l’esforç conjunt que feu.

Cilcant a la fotografia, trobareu l’àlbum amb les fotos. Esperem que us agradi!

Emma i Maria