DENIP

Bona tarda a tothom!

El diumenge 30 de gener és el dia internacional de la pau i la no violència.  A l’escola Isidre Martí ho vam celebrar el divendres, i de quina manera.

Va ser un dia dedicat als missatges de pau, a fer activitats que promoguin la pau i el benestar individual i del grup i també hi va haver espai per la creació artística. Com bé sabeu, l’eix transversal del centre és ‘ cases del món’ i també hi ha tingut cabuda per remarcar que el dret a l’habitatge digne és un dels drets humans reconeguts a la declaració universal dels drets humans.

Els diferents nivells de l’escola van fer activitats com les que veureu a les imatges, banderoles amb missatges de pau, cadenes de favors, valors relacionats amb la pau o activitats sobre les nostres cases.

Ho veiem tot plegat?

No hi ha un camí per la pau, la pau és el camí. Mahatma Gandhi.