Cloenda del projecte amb l’escola Garbí a l’Ajuntament d’Esplugues.

Dilluns 20 de novembre va tenir lloc la quarta i última sessió del projectes que hem estat fent amb l’Escola Garbí.

En aquesta sessió, els dos grups de 4t de la nostra escola hem anat a l’escola Garbí.

Al arribar hem fet dos grups, un dels grups han fet un partit de bàsquet amb el grup d’alumnes del Garbí i l’altre han fet un partit de futbol.

Després hem anat al seu jardí i ens hem emportat cadascú de nosaltres un esqueix de margarida de l’hort de l’Escola Garbí, el Sr. Fèlix, ens ha ajudat.

A les 11 hem anat a l’Ajuntament a fer l’acte de tancament del projecte.

Hem anat a la Sala de Plens de l’Ajuntament d’Esplugues per a fer entrega a la Sra. alcaldessa del recull de propostes dels dissenys del nou hort que volen per a la nostra escola.

Hem llegit un escrit per explicar-li el desenvolupament del nostre projecte.

Ha sigut una experiència molt gratificant i enriquidora on hem pogut compartir mestres, espais, companys…intercanviar idees, opinions…

Voleu veure més fotos?