Candidatures Consell Escolar

Bona tarda famílies,

Ahir a la tarda es van validar les candidatures del sector famílies del consell escolar i en tenim un total de 6.

Recordem que el consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director i equip directiu ,professorat, personal d’administració i serveis, personal d’atenció educativa i ajuntament.

Us els presentem i us animem a participar de la votació que es portarà a terme el proper dimecres dia 22 en horari partit de 9 a 10h i de 16 a 17.30h.

Sandra López

Mare de EI3 i 1r