8M – dia internacional de la dona

Bon dia!!

El passat divendres es va commemorar el 8M, el dia internacional de la dona. Aquesta reivindicació ve de lluny i vol promoure la igualtat de la dona. La data del 8 de març es va establir a la desapareguda unió soviètica i la comunitat internacional va adoptar el dia com una jornada de reivindicació pels drets de les dones.

A l’escola és un dia que sempre es celebra i es fan una gran varietat d’activitats per recordar que encara hi ha molta feina a fer en el tema de la igualtat. Aprenem sobre dones importants de la història, fem murals participatius, escoltem la veu de dones científiques i també s’ha fet un escape room de temàtica 8M. Amb tot plegat va ser un dia molt bonic i alhora reivindicatiu.

Tenim un petit recull d’imatges amb les activitats de cada nivell…continuem el camí i la nostra lluita per ser respectades i valorades.