Trobada de voleibol amb altres escoles de la ciutat

El divendres dia 10 de maig de 2019, els alumnes de 6è van participar a la que ja comença a ser tradicional trobada de voleiplatja (fa 4 anys que es realitza), juntament amb moltes altres escoles de Mataró, aplegant més de 700 joves. Aquesta trobada esportiva va ser possible gràcies a l’organització de l’Escola Freta, el Consell Esportiu del Maresme, la Federació Catalana de Voleibol i al Centre Natació de Mataró, que va cedir els espais.

Va ser una experiència molt enriquidora i divertida, un context ideal on posar de relleu aprenentatges específics d’educació física com ara:

• Desplaçar-se, saltar, girar, llançar, rebre i manejar objectes de forma coordinada adaptant-se a diferents entorns i situacions de joc.
  • Participar i gaudir dels jocs i les activitats físiques amb coneixement i respecte de les normes.
  • Actuar d’acord amb valors com l’esforç personal i la cooperació en els jocs col·lectius i les pràctiques d’activitats físiques mostrant-se respectuós amb normes i els companys/es.

Reunir-se en equip és el principi, mantenir-se en equip és el procés i treballar en equip assegura l’èxit. (Henry Ford).