Tallers de mesures de qualitat de l’aire i salut per l’alumnat de 5è.

El 30 de gener van venir uns representants d’IS GLOBAL, a fer-nos uns tallers, en continuació del nostre projecte “Escola Refugi”.
Els tallers van tenir una durada d´1 h 30 min: 1 hora a l´aula (30 minuts pels sensors de mesures ambiental, 30 pels de salut) i 30 per instal.lar la segona tanda de tubs de NO2 per l’escola.
Ens van passar un power point sobre l’escalfament global, vam veure l’evolució des de 1960 al 2019, no és una tonteria! i que s’han de prendre mesures urgents. Vam aprendre que, la contaminació principal prové dels cotxes i el CO2 i altres substàncies, contaminen el nostre món i fan mal al nostre cos.
També ens van ensenyar com va anar les anteriors proves que ens van fer, amb els mesuradors “Activpal” i els mòbils que contaven els passos. Ens van ensenyar que, les dades dels mòbils no han sortit fiables degut al GPS però les altres si.
Cada dia anem aprenent més i ens hem de conscienciar per cuidar del nostre planeta.