Horaris i calendaris

Tarda: de 15:00 a 16:30 hores

Servei de menjador de 13:00 a 15:00 hores

Excepcions:

El període de jornada intensiva serà:

• El 21 de desembre de 2018
  • Del 10 de juny al 21 de juny de 2019

L’horari de la jornada intensiva serà de 9:00 a 13:00 hores.

És molt important la puntualitat

Tot alumne que arribi més tard de l’hora d’entrada o que es reculli abans de l’hora establerta, s’ha de deixar o esperar a consergeria. Des de consergeria l’acompanyaran a la classe o l’aniran a buscar. El pare, mare o l’adult que acompanyi o reculli a un alumne s’esperarà a la consergeria de l’escola. Els retards i les absències s’han de justificar a l’agenda de l’alumne. Els retards reiteratius seran sancionats i considerants com a conducta contraria a les normes de convivència del centre.

Calendari del curs

Inici de curs: 12 de setembre de 2018
Final de curs: 21 de juny de 2019

Vacances escolars:

• Nadal: del 22 de desembre de 2018 al 7 de gener de 2019, ambdós inclosos.
  • Setmana Santa: del 13 d’abril al 22 d’abril de 2019, ambdós inclosos.

Dies festius per a l’any 2018: 24 de setembre (La Mercè), 12 d’octubre, 1 de novembre, 6 de desembre.

Dies festius per a l’any 2019: Els que determinin el Departament de Treball i l’Ajuntament.

Dies festius de lliure disposició (Acordats pel Consell Escolar del 4 de juny de 2018):  Dv. 2 de novembre de 2018, Dv. 7 de desembre de 2018, Dl. 4 de març de 2019.

Si us el voleu descarregar el calendari en PDF.

Jornada de la tardor :  27 d’octubre 2018

Jornada de la primavera : 4 de maig 2019

Calendari de piscina curs 2018-2019

Educació infantil

Entrada: Porta del c/Pintor Pradilla a les 9:00 hores. Els alumnes de P-3 i P-5 entren pel gimnàs i l’escala interior. Els de P-4 pugen per l’escala de ferro. Només els pares de P-3 acompanyen els infants fins a la porta de vidre que dóna accés a parvulari.
Sortida: Els pares de P-3, P-4 i P-5 pugen a buscar els seus fills a les classes per l’escala de ferro i pel gimnàs.

Cicle inicial

Entrada: Porta del c/Pintor Pradilla a les 9:00 hores. Els alumnes entren sols.
Sortida: A les 16:30 hores. Els mestres lliuren als alumnes a les famílies  a les grades del pati d’Educació Infantil.

Cicle mitjà

Entrada: Porta del c/Pintor Pradilla a les 9:00 hores. Els alumnes entren sols.
Sortida: Porta del c/ Picó i Campamar, a les 16:30 hores.

Cicle superior

Entrada: Porta del c/Pintor Pradilla a les 9:00 hores . Els alumnes entren sols.
Sortida: Porta del c/ Picó i Campamar, a les 16:30 hores.

Altres informacions importants

Tots els nens i nenes que van a dinar a casa sortiran a les 12:30 o a les 13:00 hores i entraran sols, a les 15 hores per la porta del c/ Pintor Pradilla.

– Els dies de festes d’escola i/o AMPA, (Castanyada, Nadal, Carnaval, Sant Jordi…) els alumnes de cicle inicial es recolliran a les classes.

– És molt important que respecteu els horaris d’entrades i sortides, i recordeu que les famílies no podeu acompanyar als alumnes a les classes, a excepció dels infants de P-3 mentre duri el període d’adaptació. D’aquesta manera afavorim l’ autonomia dels alumnes i facilitem la tasca de control i supervisió de la consergeria de l’escola. Per qualsevol comunicació als mestres i/o al servei de menjador cal fer ús de l’agenda escolar.

– Si la persona que recull habitualment a l’alumne no pot fer-ho per qualsevol circumstància, es prega que s’avisi a l’escola abans de l’hora de sortida.

– En el cas de no poder venir a recollir els infants a l’hora de  sortida, aquests es portaran al servei d’acollida de l’AMPA i s’haurà d’abonar el tiquet corresponent.

– Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior podran marxar sols si tenen l’autorització signada per la família.