Jornades De Primavera De 21-22 “50 Anys “

A la Jornada de Primera et donàvem una targeta amb les activitats on podies anar, de 10 a 11 només es podia fer el mural, hi havien 3. Hi havia el de pistes grans que el fèiem amb esprais i ajuda del Werens (un graffiter) i els seus companys. El del pati d’infantil que es feia amb globus. I per últim el de l’entrada (la gran, la porta verda) que només podíem veure perquè la feien uns artistes de la Nau. Nosaltres que som alumnes de 6é en concret la Moana, la Mar, l’Ainhoa i la Ruth. Vam fer l’activitat “Netegem l’aigua de la bassa”, que consisteix en netejar la bassa, hem explicat les normes i com netejar la bassa a la gent. De mentre que fèiem l’activitat vam trobar uns capgrossos i els vam deixar a una safata amb aigua perquè poguessin estar fora de l’aigua. Després tocava la festa, divertir-nos, ballar i cantar. Va venir molta gent important, entre elles estaven el Pau González, la Maria i el Lluís Fortuny de la Companyia Elèctrica D’arma (un grup de pop-rock jazz català) que fa poc, els hi vam escriure per convidar-los a venir, ja que son ex-alumnes de l’escola. El Salvador, que va ser uns dels directors de l’escola. Van ser les nostra última Jornada de Primavera i les vam gaudir molt com les primeres.