REPTE NÚMERO 9

Bona tarda nens i nenes!

Com esteu? Com cada dilluns el primer que us donem són les solucions dels reptes de la setmana anterior:

Repte número 7:

1.- El peix

2.- El cargol

3.- La granota

4.- El cotxe

Repte número 8:

Un tenia 5 pomes i l’altre 7.

REPTE NÚMERO 9:

Tal i com podreu veure al blog general de l’escola, aquesta setmana comencem la Setmana Ambiental. Per tant, els reptes d’aquesta setmana tindran a veure amb aquest tema.

Esteu preparats i preparades pel primer repte ambiental? Doncs som-hi!

Aquí teniu un vídeo molt interessant sobre el Canvi Climàtic que ens ajudarà a entendre què volen dir ben bé aquestes paraules i ens acostarà una mica més als moviments que hi ha hagut relacionats amb aquest tema. Clica a la imatge per veure’l.

També us proposem que entreu al següent enllaç, on trobareu una petita part del vídeo de l’InfoK i unes preguntes relacionades amb el que haureu escoltat i vist. Segur que ho feu genial!

Ens recordem molt de vosaltres,

Els vostres mestres de Cicle Mitjà.