REPTE NÚMERO 4

Bon dia nenes i nens de cicle mitjà,

Ja heu esbrinat els reptes anteriors? A continuació us donem les solucions:

SOLUCIÓ REPTE 1:

Obrim el primer interruptor i esperem uns minuts.

Tanquem el primer interruptor, obrim el segon i pugem a dalt a fer la comprovació.

Si la bombeta està encesa, l’interruptor correcte és el segon. Si la bombeta està apagada, però la toquem i està calenta, vol dir que ha estat encesa fa poc i per tant, l’interruptor correcte és el primer. Si la bombeta està apagada i freda vol dir que no l’hem obert amb cap dels dos primers interruptors, per tant, l’interruptor correcte és el tercer.

SOLUCIÓ REPTE 2:

3+3+3+3+33+33+33=111

REPTE NÚMERO 4:

Avui us proposem una altra activitat. Podeu escriure una carta dirigida als companys i companyes de l’escola on els expliqueu alguna cosa divertida que us hagi passat durant aquests dies.

Aquí teniu un model de com escriure una carta:

Si teniu oportunitat d’enviar-la a l’escola ho feu i sinó us proposem portar-la el primer dia que ens tornem a veure.

COMPARTIREM TOTES LES CARTES  I LES EXPOSAREM AL SURO DEL PASSADÍS.

No oblideu revisar-la !!!

REVISIÓ DE LA MEVA CARTA

Sí     NO
He escrit la data?
He escrit la salutació?
Queda clar el  motiu pel que he fet la carta?
He escrit el comiat?
He signat?
He disposat bé tots els elements en el full?

He revisat l’ortografia?

Una abraçada!